DementedX
Welcome to DementedX Forums.

Demented X is a RSPS and community dedicated to fun play and good members. Download Demented X now for free to join in on the action and make new friends! New custom items, friendly staff, custom home, & many things to do.

Also, if you enjoy playing on our servers and have the money to spend, please consider donating a few bucks or even purchase our exclusive membership system and take advantage of many features, new and rare members items to wear, and more!

DementedX
Welcome to DementedX, please support the server by donating!
Server is up 24/7. download client 2.7 now! Check back daily for updates. (:

You are not connected. Please login or register

getting lots of posts

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 getting lots of posts on Mon Mar 22, 2010 1:26 am

ruka

avatar
DX Forum Mod
DX Forum Mod
Top poster...im getting there =D But at least im on the list

View user profile

2 Re: getting lots of posts on Mon Mar 22, 2010 6:07 am

pk bro4

avatar
DX Forum Mod
DX Forum Mod
hmm, we are the two top posters. gratz for us Razz

View user profile

3 Re: getting lots of posts on Mon Mar 22, 2010 6:28 am

ruka

avatar
DX Forum Mod
DX Forum Mod
indeed its going to be hard to keep it i think.

View user profile

4 Re: getting lots of posts on Mon Mar 22, 2010 2:58 pm

zen

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
lols i dont mind =p , im just gonna b active on forums =)

View user profile

5 Re: getting lots of posts on Mon Mar 22, 2010 3:02 pm

Brittni

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
Yeah I don't mind who is the top poster.. I just want to be active and friendly

View user profile

6 Re: getting lots of posts on Tue Mar 23, 2010 2:13 am

ruka

avatar
DX Forum Mod
DX Forum Mod
just saying...im in the top poster thing...

View user profile

7 Re: getting lots of posts on Tue Mar 23, 2010 2:16 am

hehe well im here so you know what that means, im ehre for p0sting heheh

View user profile

8 Re: getting lots of posts on Tue Mar 23, 2010 2:40 am

ruka

avatar
DX Forum Mod
DX Forum Mod
Its on ch1p...lol jokes =D

View user profile

9 Re: getting lots of posts on Tue Mar 23, 2010 3:08 am

Brittni

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
ITS A RACE!

View user profile

10 Re: getting lots of posts on Tue Mar 23, 2010 3:09 am

ruka

avatar
DX Forum Mod
DX Forum Mod
Ok sounds like a competition to me rawr!

View user profile

11 Re: getting lots of posts on Tue Mar 23, 2010 3:10 am

Brittni

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
ITS ON! lol

View user profile

12 Re: getting lots of posts on Tue Mar 23, 2010 3:25 am

ruka

avatar
DX Forum Mod
DX Forum Mod
It's on like donkey kong!!!

View user profile

13 Re: getting lots of posts on Tue Mar 23, 2010 3:26 am

Brittni

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
I usually keep my donkey kong game system off actually lol

View user profile

14 Re: getting lots of posts on Tue Mar 23, 2010 3:26 am

ruka

avatar
DX Forum Mod
DX Forum Mod
Ah i dont think i even have one xD

View user profile

15 Re: getting lots of posts on Tue Mar 23, 2010 3:27 am

Brittni

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
lol well ITS ON LIKE erm... something else then

View user profile

16 Re: getting lots of posts on Tue Mar 23, 2010 11:52 pm

zen

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
how about u guys keep chating and then wat u no , O.M.G , we reached 1000posts ... lol =p

View user profile

17 Re: getting lots of posts on Wed Mar 24, 2010 2:13 am

lol okay. xD

View user profile

18 Re: getting lots of posts on Wed Mar 24, 2010 6:23 pm

Brittni

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
1000 is nothing, let's get it OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

View user profile

19 Re: getting lots of posts on Wed Mar 24, 2010 7:11 pm

ashley

avatar
DX Forum Owner
DX Forum Owner
affraid < haha. thats my favorite.
donkey kong. lmao.

..this was my first pointless post. :p

View user profile

20 Re: getting lots of posts on Wed Mar 24, 2010 7:23 pm

Brittni

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
Yay we converted ashley to the dark side

View user profile

21 Re: getting lots of posts on Wed Mar 24, 2010 11:47 pm

zen

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
lmao, k nice nice id give this conversation a 4/5 =p
i agree with B, lets get it over 9000!!!!!!!! - intotal of the server tht would be awesomely kool =)

View user profile

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum