DementedX
Welcome to DementedX Forums.

Demented X is a RSPS and community dedicated to fun play and good members. Download Demented X now for free to join in on the action and make new friends! New custom items, friendly staff, custom home, & many things to do.

Also, if you enjoy playing on our servers and have the money to spend, please consider donating a few bucks or even purchase our exclusive membership system and take advantage of many features, new and rare members items to wear, and more!

DementedX
Welcome to DementedX, please support the server by donating!
Server is up 24/7. download client 2.7 now! Check back daily for updates. (:

You are not connected. Please login or register

avatar shop :)

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26 Re: avatar shop :) on Mon Apr 19, 2010 10:29 pm

tearz0fblud


DX Forum Admin
DX Forum Admin
oi cheese what program u using to do theese


----~~*DementedX*~~----
ign = tearz0fblud(Admin)
View user profile

27 Re: avatar shop :) on Tue Apr 20, 2010 2:03 am

tektek.org probs

View user profile

28 Re: avatar shop :) on Tue Apr 20, 2010 2:50 am

cheeseballs

avatar
DementedX V.I.P
DementedX V.I.P
lol Smile hope u would buy a free avatar Smile

View user profile http://cheese.com

29 Re: avatar shop :) on Sun Apr 25, 2010 5:03 am

cheeseballs

avatar
DementedX V.I.P
DementedX V.I.P
*sigh* so little customers so little fun... COMON BUY A AVATAR HERE NOW!!!

View user profile http://cheese.com

30 Re: avatar shop :) on Sun Apr 25, 2010 5:34 pm

1st) sex: female
2nd) Red? O_o
3rd)Aggresive / Angry
4th)Black
5th)Nooooooooooooooooooooooo
6th) pink thing :S
7) No thanks,

View user profile

31 Re: avatar shop :) on Sun Apr 25, 2010 6:03 pm

1st) sex: male
2nd) brown eyes brown hair
3rd) smiling like a G
4th) light blue shirt just some everyday cloths Razz
5th) a rock! jk lol nothing
6th) assassins dagger
7) nahh im an angel but no wing plz
Cool added this 1 make sure he is a G Razz has to have swagga

Match my pic as best u can lol tht is good way 2 describe how i want Razz u just cant capture tht beauty in 1 avatar i understand but try ur best Razz heheheh hahaha

View user profile

32 Re: avatar shop :) on Sun Apr 25, 2010 7:15 pm

zen

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
lmao ye ye nice last sentence =p


----~~*DementedX*~~----
LoyaL Knight of DX (5+Months Gameplay)
Halo Custom Edition (FPS - wanna play?)
Homicide Pkz (RSPS - wanna play?)
PvPMaster on DX and RoseOnline

View user profile

33 Re: avatar shop :) on Mon Apr 26, 2010 3:37 am

cheeseballs

avatar
DementedX V.I.P
DementedX V.I.P
[img][/img] <-- ewfs man girl[img][/img] <-- swaggs sleeply killa lol 1 fluffy toy 1 knife

View user profile http://cheese.com

34 Re: avatar shop :) on Mon Apr 26, 2010 2:38 pm

thanksss! wat is naked 1 doing? lol

View user profile

35 Re: avatar shop :) on Mon Apr 26, 2010 2:59 pm

zen

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
lmao ikr, funny avatar


----~~*DementedX*~~----
LoyaL Knight of DX (5+Months Gameplay)
Halo Custom Edition (FPS - wanna play?)
Homicide Pkz (RSPS - wanna play?)
PvPMaster on DX and RoseOnline

View user profile

36 Re: avatar shop :) on Mon Apr 26, 2010 10:18 pm

tht avatar should be urs cheese lol

View user profile

37 Re: avatar shop :) on Mon Apr 26, 2010 10:20 pm

tearz0fblud


DX Forum Admin
DX Forum Admin
no its ewfs


----~~*DementedX*~~----
ign = tearz0fblud(Admin)
View user profile

38 Re: avatar shop :) on Mon Apr 26, 2010 10:37 pm

lol wat do you have aganist ewf? he is beautiful no homo lol

View user profile

39 Re: avatar shop :) on Mon Apr 26, 2010 10:38 pm

tearz0fblud


DX Forum Admin
DX Forum Admin
nuthing ofc hes beautiful but anyway


----~~*DementedX*~~----
ign = tearz0fblud(Admin)
View user profile

40 Re: avatar shop :) on Mon Apr 26, 2010 10:46 pm

dumb question i think wat ofc mean? lol

View user profile

41 Re: avatar shop :) on Tue Apr 27, 2010 2:45 am

cheeseballs

avatar
DementedX V.I.P
DementedX V.I.P
lol ewfs avatar is a man with girl hair cuz he asked for a girl ava and his a boy so i mixed it up hahah he sed he wanted red hair and angry eyes so i gave him and i dunt think he asked for any cloths? lol so i put the hat on hahaha dats fun Smile

View user profile http://cheese.com

42 Re: avatar shop :) on Tue Apr 27, 2010 3:07 am

I think its bootiful <3

View user profile

43 Re: avatar shop :) on Wed Apr 28, 2010 4:31 am

tearz0fblud


DX Forum Admin
DX Forum Admin
lol
i agree with ewf
oh yeh 'ofc' meens ofcorse
=]


----~~*DementedX*~~----
ign = tearz0fblud(Admin)
View user profile

44 Re: avatar shop :) on Wed Apr 28, 2010 4:14 pm

lol thanks my avatar is just beautiful alot of ppl r jelous haha

View user profile

45 Re: avatar shop :) on Thu Apr 29, 2010 5:57 pm

zen

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
lol so ewf r u gonna use ur naked avatar? hahaha


----~~*DementedX*~~----
LoyaL Knight of DX (5+Months Gameplay)
Halo Custom Edition (FPS - wanna play?)
Homicide Pkz (RSPS - wanna play?)
PvPMaster on DX and RoseOnline

View user profile

46 Re: avatar shop :) on Thu Apr 29, 2010 7:00 pm

zen

avatar
DX Forum Admin
DX Forum Admin
Cheese can u make me 1 more plzzz =)
Match with my current yellow signature
male
gold eye colour
normal face expression
Yellow flamed armor - maybe try elementals
helmet i dont mind
no pets
wings if it fits the avatar
swords and shields - gold or wat eva fits with the avatar =)
Capes might b better than wings


----~~*DementedX*~~----
LoyaL Knight of DX (5+Months Gameplay)
Halo Custom Edition (FPS - wanna play?)
Homicide Pkz (RSPS - wanna play?)
PvPMaster on DX and RoseOnline

View user profile

47 Re: avatar shop :) on Thu Apr 29, 2010 7:58 pm

ya id kinda want a new avatar 2 go with my sig maybe.
male
Blue eyes
any expression tht goes with what u got
some sweet armour tht is blue or something like magic robes tht r blue watever looks good
i want a blue crown like in my sig
i wannt a cape if u can do tht?
want like a kings scepter or somthing a king has really i just want this 2 look sweet so i can use it Razz

View user profile

48 Re: avatar shop :) on Thu Apr 29, 2010 11:57 pm

Dont thinkso Razz

View user profile

Sponsored content


Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum